------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ juksekode mange edelstener ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Talking Tom & Ben News বিনোদন nyunDette spillet ville vært bedre hvis musikken fungerte, lydene fungerte, og hvis det dumme nivået med "Spot the psycho" var bedre. Du prøver å finne Psychoen på kort tid med et lite vindu. Det nivået er ærlig talt ikke rettferdig i det hele tatt. Hvis disse ble fikset ville dette spillet fortjent en høyere vurdering.
Jeg prøvde et par ganger å laste ned og installere på nytt, men det vil fortsatt ikke fungere. :/
De har skadet kjerneopplevelsen av Dumb Ways to Die ved å takle spill med exp grinding for å låse opp nytt innhold. Dette gjør spillet langt mindre morsomt.
Veldig bra app, men gir ikke nok tid og gir ikke god skjønn om hva jeg skal gjøre, men jeg liker den veldig
Dumb Ways to Die معمولی kjrDenne appen er så morsom! Jeg elsker hvordan du lagde forskjellige nivåer med forskjellige bønner (karakterer)! Jeg har låst opp 14 karakterer så langt, og det er seriøst den BESTE appen noensinne. Jeg har noen flere apper på enheten min, men jeg spiller dem aldri mer enn jeg gjør med dette spillet! For den daglige utfordringen er det lengste jeg har kommet den 4. seksjonen. Og jeg elsker også hvordan du endrer nivåene i den daglige utfordringen med noen timers mellomrom. Hvis du er ute etter et morsomt spill, anbefaler jeg dette til deg! *Jeg har spilt alle appene du har laget!*
Elsket dette spillet da jeg var barn, og det gjør jeg fortsatt den dag i dag. Det er et flott spill for de som elsker blod og gørr, men også strategi fordi minispillene er litt vanskelige, kanskje.
Veldig nostalgisk spill, og har en spesiell plass i hjertet mitt! Et stort pluss er også at du kan spille offline
moro og uendelig, du kan spille i timevis.
Det er bra, jeg liker spillene, men kan du skille tidtakeren siden timeren starter når jeg fortsatt leser instruksjonene, og det er sååååå irriterende når det er mye reklame når jeg trykker på play igjen eller når jeg trykker på hovedmenyen🙄😖😡
Jeg spilte denne som 3-4 år gammel, så så utrolig bra, men dette begynner å bli litt gammelt, også de dumme måtene å dø på sangen på awsome 🤗🤗🤗🤗ty this is my rate 5
Den høres kul ut
Jeg elsker det så mye! Jeg pleide å spille dette da jeg var rundt 5-6 år og ikke skal lyve, jeg liker det så godt! Jeg spilte så ofte med fetterne mine, og vi hadde det gøy! Det er så lenge siden jeg har spilt dette igjen, jeg er glad for at dette spillet var med på å bygge opp barndommen min, jeg er så takknemlig og takknemlig for dette spillet som underholdt meg for mange år siden. Jeg elsker sangen jeg hadde nostalgisk etter jeg hørte sangen. Sangen som jeg har husket så lenge! Dette spillet gir også leksjoner om sikkerhet, det er virkelig fantastisk!
Dette spillet reddet livet mitt. Jeg har ikke sett, spilt eller husket det på flere år. En liten brødbit satt fast inne i brødristeren, så da jeg prøvde å ta den ut med kniv og gaffel husket jeg et av minispillene. Jeg gjorde fortsatt det jeg ville, men jeg koblet fra brødristeren.
Bra når du kjeder dæ
Jeg har hatt det veldig bra på dette spillet. Jeg har imidlertid hatt feilproblemer der jeg har trykket/draget/holdt og spillet ikke gjør det.
Når jeg klikker "start", forblir den på svart skjerm mens bakgrunnsmusikken spilles.
Dumb Ways to Die নৈমিত্তিক crgDet er veldig gøy, men på det siste livet stopper et hele greia. Fiks det vær så snill.
Dette er det verste spillet jeg noen gang har spilt... Det er virkelig veldig vanskelig å bare krysse 5. nivå... Jeg har lastet ned mer enn 3 ganger og prøvd det, men det er umulig.. det irriterer meg mye, jeg er virkelig veldig lei av dette spillet.... Jeg vil be om å gi noen endringer i spillet slik at det blir enkelt.....
Nesten uspillbar. Selv om jeg hadde spilt det for mange år siden, er det faktisk umulig å gjøre det nå, siden det ikke er nok tid til å lese og forstå instruksjonene for hvert nivå.
Bror jeg spiller alltid dette spillet når jeg var 6-10 i min gamle fane og telefon, og nå spiller jeg det fortsatt med kusinen min og vennene mine også, vi synger alltid sangen også vi elsket denne appen smmmm at vi fortsatte å synge sangen igjen og igjen og JEG ANBEFALER VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG VIRKELIG ANBEFALER DENNE APPPPPEN jeg, dette er ikke engang for barn, men stol på, det er veldig morsomt og det gjør oss gale hvis du ikke vil at barnet ditt skal bli gal som oss, så ikke tillat dem, men det er bedre hvis du lot dem fordi det faktisk gjorde barndommen min morsom
Vennen min fortalte meg at dette spillet er fantastisk. Så laster jeg det ned og det er KJEMPEBRA 😎😎! Last ned dette fordi det er FANTASTISK og FANTASTISK 😎😎
Dette var greit frem til siste oppdatering. Nå vil den ikke åpne i det hele tatt. Prøvde å avinstallere og installere på nytt, får fortsatt en feil- og krasjrapport.
Dumb Ways to Die Boshqalar lmeNostalgien jeg får av å spille dette. Det alene er nok for en 5-stjerners vurdering. Men egentlig er dette spillet supermorsomt og vanedannende og til tider ganske utfordrende! Jeg forstår ikke hvordan jeg gjør noen av minispillene.
et veldig bra spill!! Jeg elsker nivåene. Dette er det beste spillet. I går kveld husket jeg plutselig Dumb Ways To Die, og nå har det blitt så mye bedre! Jeg kan ikke tro hvordan dette spillet fortsatt kjører frem til nå! Fortsett det gode arbeidet!
Det er reklame hele tiden å forstod ikke alle!!!
Spillet er fantastisk. Men jeg trodde at dette spillet var bedre enn å ha reklame midt i kampen. Og så er det irriterende guider som forteller deg hvordan du gjør hver del av det når du allerede har gjort det hundrevis av ganger før. Gjenopprett spillet til sin fordums prakt og bli kvitt reklamen i midten av spillet og frustrerende guider, og det er et av de beste spillene der ute, men som det er, er det bare ren frustrasjon.
Tittelen burde ha stoppet etter «Dumb», ærlig talt, fordi den er full av påtrengende halvminuttsannonser som dyttes i ansiktet ditt etter at du raskt dør på omtrent 15 sekunder. Så hvert 15. sekund blir du tvunget til å se en 30-sekunders annonse. You do the math people =) Jeg avinstallerte etter at jeg så 2 sekunder fra annonsen.
Vektløfterdelen har en feil. Når du får den delen, vil ikke linjen fylles halve tiden når du trykker på den. Bortsett fra det, bra spill
En gang et elsket spill, nå ble det en annonseapp med sporadiske spill som forstyrrer 😒
Spillet krasjer idk hvorfor, men jeg kan ikke engang spille
Bra spill
Så. Mye. MORO!!! Det eneste problemet er at det er ganske vanskelig å lese, forstå og fullføre instruksjonene på den angitte tiden. Vennligst gi instruksjonene først uten noen timer, og deretter klikker vi for å gå til oppgaven. Vennligst gjør dette. TAKK SKAL DU HA!
Kjempebra
Greit tidsfordriv
Gøy
Vennligst kan du legge til funksjonen der du må få en høyere poengsum for å låse opp bønner. Jeg ville brukt timevis på dette spillet, men systemet du har nå er litt for mye. Takk
Appen åpnes ikke. krasjer alltid.
Dette er nostalgisk 😢❤ Jeg pleide å spille det siden jeg var liten. Det er veldig gøy😆
Det er morsomt og annonser er for kjedelige, vær så snill å fikse annonsene for 1 annonser per nivå, vær så snill å fikse det irriterende annonsene
Morsomt å spille, men dumt! annonsene! Avinstallert
Dumb Ways to Die নৈমিত্তিক crgJeg pleide å spille dette spillet da jeg var yngre, men lastet det ned på nytt. Nå er det bare for mange annonser. Jeg fikk 3 30-sekunders annonser i en enkelt runde som dreper tempoet.
Jeg liker, men hver gang jeg trykker på "Hovedmeny" eller "Spill av igjen?" Jeg må alltid se legger til at jeg gir 4 stjerner
Takk for at dere viste meg støtte i min vanskeligste tid. Denne appen hjalp meg med å komme meg ut av depresjonen min. Jeg vil alltid ha det i tankene mine hvordan jeg ikke skal drepe meg selv ut av en eksistensiell krise...
kan ikke engang starte, krasjer umiddelbart😞
dette spillet er bra gutter. ikke bekymre deg for annonser. har du hørt om å slå av wifi på enheten din eller wifi? å slå den av er nyttig! og du kan nyte spillet som det skal være. men ja, fin tidsmorder
Jeg elsker spillingen, men når det blir veldig vanskelig er den flygende og astronautblokken umulig. Vennligst gjør det mulig.